| Kirjoittaja |
Viesti |
| < Dyykkiseuraa! ~ dyykkausseuraa Helsingissä |
|
Lähetetty:
8.2.2010 6:58
|
|
|
|
|
hei,
löysin vasta nyt tämän palstan, mutta olen dyykannut n.4v. kierrän pyörällä otsikon alueita. tiedän erittäin hyvän ruuan(usein myös muuta)hakupaikan keskisessä helsingissä. jossain sanottiin että ruokakauppojen nimiä ei saisi mainita, en tiedä koskeeko se tätäkin keskustelua mutten heti ensiksi viitsi sääntöjä rikkoa. mielellään sen kyllä jaan koska se on hyvin runsas ja monesti harmittaa kun paljon hyvää jää yli. |
|
|
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
7.3.2010 10:05
|
|
|
|
|
Dyykkiseuraa Itä-Helsingistä? Asun Herttoniemessä ja olen kiinnostunut tämän alueen dyykkipaikoista. Olen "neitsytdyykkari" joten toivon hieman kokeneempaa seuraa
Niin, olen 38v nainen joka yrittää kitkutella peruspäivärahalla.. |
|
|
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
10.3.2010 13:56
|
|
|
|
|
| Sarga kirjoitti: |
|
Dyykkiseuraa Itä-Helsingistä?
|
Itä-stadilaisilla on oma keskustelu täällä, sinne kannattaa postata tai lähestyä jo kirjoittaneita yksityisviestillä.  |
_________________ Sekin vielä. |
|
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
13.3.2010 2:19
|
|
|
|
|
Haluaisin vaan sanoa,et jos tulee vielä uusia ja kokemattomia niin ilmotelkaas!Täällä olis yks innokas mukaantulija,mutta en kehtaa tulla ihan kokeneimpien konkareiden matkaan heti. Et henkistä tukea tarviis.
 |
|
|
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
29.3.2010 16:54
|
|
|
|
|
en ole koskaan dyykannut ruokaa ja ehkä kynnystä laskisi jos pääsisin jonkun messiin ekalle reissulle (+ se on hauskempaa).
asustelen kalliossa. pistä viestiä jos kiinnostaa. |
|
|
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
23.5.2010 9:37
|
|
|
|
|
| anttik76 kirjoitti: |
hei,
löysin vasta nyt tämän palstan, mutta olen dyykannut n.4v. kierrän pyörällä otsikon alueita. tiedän erittäin hyvän ruuan(usein myös muuta)hakupaikan keskisessä helsingissä. jossain sanottiin että ruokakauppojen nimiä ei saisi mainita, en tiedä koskeeko se tätäkin keskustelua mutten heti ensiksi viitsi sääntöjä rikkoa. mielellään sen kyllä jaan koska se on hyvin runsas ja monesti harmittaa kun paljon hyvää jää yli.
|
hei antti! viestistäsi on kulunut tovi, mutta parempi myöhään. olen juur muuttanut helsinkiin, melko keskustaan, enkä tunne paikkoja lainkaan. olispa siis loistoa päästä opastukseen, ettei tarvitsisi yksin eksyillä suurilla kaduilla
annahan ihmeessä kuulua, jos joskus saat tämän viestin! |
|
|
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
31.8.2010 9:59
|
|
|
|
|
| anttik76 kirjoitti: |
hei,
löysin vasta nyt tämän palstan, mutta olen dyykannut n.4v. kierrän pyörällä otsikon alueita. tiedän erittäin hyvän ruuan(usein myös muuta)hakupaikan keskisessä helsingissä. jossain sanottiin että ruokakauppojen nimiä ei saisi mainita, en tiedä koskeeko se tätäkin keskustelua mutten heti ensiksi viitsi sääntöjä rikkoa. mielellään sen kyllä jaan koska se on hyvin runsas ja monesti harmittaa kun paljon hyvää jää yli.
|
Jos kauppojen nimiä ei saisi mainita, ehkä osoitteita voisi laittaa jakoon! En ole itse Helsingistä vielä ruokaa löytänyt, joten vinkit tervetulleita!! |
|
|
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
31.8.2010 21:53
|
|
|
|
|
Emeli on oikeassa, ei kauppojen nimiä saa mainita eikä osoitteitakaan, tolvanat! Ei ainoastaan dyykkarit lue tätä palstaa vaan myös antidyykkarit ja viranomaiset. Älä siis pilaa muitten apajat mainitsemalla missä on hyvä mesta. Loogista vai, Mr Watson!
Teemme harrastuksemme iltapimeässä ja salaa katseilta ja viranomaisten silmien ollessa ummessa. Näin on parasta. Vastuu on kaikilla jotka haluavat harrastuksen parissa olla. Ilmaista ruokaa?? Moni olisi kateellinen ja se joka on kateellinen haluaa pilata toiminnan ilmiantamalla ja mustamaalaamalla. Muuten ne roskisten polttajat ovat myös syypäitä siihen "banaanivankiloiden" rakentamiseen. Ja tietysti ylitarmokkaat tarkastajat.
Vielä eräs neuvo. Jos käytte dyykkaamassa ja purkaatte mustat jätesäkit, älä heitä ne roskisten viereen maahan ja älä jätä ruokaa kannen päälle kun lähdette. Siivoa kaikki ennalleen kun lähdette niin paikka pysyy edelleen käyttökelpoisessa kunnossa.  |
|
|
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
3.9.2010 17:42
|
|
|
|
|
| Riiviö kirjoitti: |
Löytyykö keneltäkään tietoa hyvistä roskiksista Pohjois-Helsingissä (Malmi, Tapanila, Pukinmäki, Pihlajamäki ym.)? Ottaisin mielläni vastaan vinkkejä esim. YV:llä.
|
^ Laittakaahan halukkaat em. käyttäjälle yksäriä.  |
_________________ Sekin vielä. |
|
|
|
|
 |
|
Lähetetty:
6.9.2010 22:19
|
|
|
|
|
Terve mieheen ja naiseen! Olen vasta Helsinkiin muuttanut ja kiinnostaisi kovasti alkaa täälläkin dyykkailemaan, mutta vailla mitään hajua mahdollisista apajista, kun ei kaupunkiakaan vielä kunnolla tunne, on melko hankalaa. Olen joskus pari vuotta sitten harvakseltaan käynyt ruokaa tutusta lähikaupasta, mutta mitään aktiivista dyykkailu-uraa ei ole takana, että kaikki konkarien neuvot tulevat kyllä tarpeeseen. Asun lähellä keskustaa, ja näinpä kiinnostaisikin erityisesti täällä kantakaupungin lähitienoilla olevat mahdollisuudet.
Kaikki neuvot otetaan ilolla vastaan!
Nimim. Nälkäinen opiskelija |
|
|
|
|
|
 |
|